Nový extrém, nové výzvy. Hlavní rys vozu - pneu 40x13.5" na 20" kovaných hliníkových discích. Vůz nemá bodylift ani jiné podobné úpravy, aby se zachovalo nízké těžiště. Jsou upravené pouze blatníky a podběhy. Přední okno je snížené o 3" a skoln zvýšen o 10°. Kapota je z jednoho kusu, z laminát-uhlíkových vláken, s prolysem ve stylu CJ, páté dveře se vyklápí směrem dolů. Vnitřní rám je taktéž upravený, kotvený přímo do nosného rámu vozu. Rezervní pneumatika byla přemístěna do zavazadlového prostoru a pro zavazadla je zde speciální ložná plocha. Byla použita i speciální barva Red Eye, na zakázku vyvinutá týmem Mopar speciálně pro tento projekt. Interiér také doznal změny v duchu Mopar, sedadla jsou potažena kůží, je barevně laděná i přístrojová deska a středová kozole. Koberec byl odstraněn a podlaha má speciální odolný nástřik + robustní Mopar rohože. Vůz je osazen motorem 5.7 HEMI V-8 se šestistupňovou manuální převodovkou Getrag 238. Další úpravy jsou např. Powertrain od Burnsville Off-Road, instalovaný pomocí AEV kitu. Přední náprava je Dana 44, zadní Dana 60 s poměrem differenciálu 5:38 a přípravou pro vzduchové uzávěrky ARB.

photo1_small.jpg photo2_small.jpg photo3_small.jpg photo4_small.jpg

Photo album created with Web Album Generator