Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 27 dub 2018, 01:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 13 lis 2014, 14:28 
Offline
velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2013, 00:27
Příspěvky: 98
Bydliště: Ústí nad Labem
Ahoj chlapi, mám ne Jeepu TJ 4,0 r.v. 2002 4x pěkné pneu 31x10,50R15LT . Za jízdy je to hukot jako kráva, že na sebe musíme v autě řvát, když jedu rychleji. Chtěl bych si koupit nové pneu, ale aby na mně tolik neřvali. Jsem převážně na normální silnici, ale někdy vklouznu i do bahna. Cca terén/silnice 20/80. Poradíte mi nějaké méně hlučnější? Díky Vláďa obchod@elkus-gastro.cz


Přílohy:
IMAG1300d.jpg
IMAG1300d.jpg [ 207.11 KiB | Zobrazeno 5245 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 13 lis 2014, 16:15 
Offline
vydra
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2007, 11:13
Příspěvky: 418
Bydliště: Znojmo
Ahoj Vladimíre.
Pokud uvažuješ o poměru terén/silnice 20/80, určitě Ti budou vyhovovat BF Goodrich AT.
Semiš


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 13 lis 2014, 17:42 
Offline
velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2013, 00:27
Příspěvky: 98
Bydliště: Ústí nad Labem
Díky moc a posílám foto mojí Wrány :-). Máš taky pěknou káru.


Přílohy:
51c1575073ea9e3b3 c400200.jpg
51c1575073ea9e3b3 c400200.jpg [ 18.04 KiB | Zobrazeno 4343 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 15 pro 2014, 19:30 
Offline
malej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2011, 16:52
Příspěvky: 33
Bydliště: Praha
Když jsme u pneumatik, jaký největší rozměr dostanu na TJ R15? 31 nebo i 32 ? Mám zvýšeno 5 cm a rozšířeno také 5 cm . Dík.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 16 pro 2014, 17:56 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1455
Bydliště: Praha
31".


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 16 pro 2014, 19:12 
Offline
Rada Starších
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2007, 11:35
Příspěvky: 333
Bydliště: Jeseník
Mám 2 palcový lift bez rozšíření. Před expedicí na Island 2011 jsem obul 32x11,5x15 a jezdím na nich dodnes.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 16 pro 2014, 20:06 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2010, 01:13
Příspěvky: 348
Bydliště: Olomouc
Z fotek to moc patrný není.
2" lift a 3 cm na každou stranu.
31x10,5R15 BFG A/T jsem to koupil
cca 32 " GY Wrangler na 16 " disku bylo asi nejlepší řešení dle možností, ale už to jízdně nebylo ono - výkon a řazení , jinak nechytalo nikde nic
Nakonec 33x12,5 R15 Cooper STT , kupodivu to opět nikde nechytalo ( ale já žádný extrémy nikdy nejezdil )
ale nastaly nutný úpravy - změna převodů a pod, páč se standartním 3,73 v automatu to bylo nepoužitelný, líný a td, jo a 12,5 šíře bylo pěkný, ale taky už to moc nefungovalo ani na sněhu ani v terénu, no a samo ihned i širší lemy páč auto neustále zašvihaný komplet
:wink:
Dnes to mít, tak dám asi 31 " a nic dalšího neřeším, u manuálu možná 32 "


Přílohy:
1 - 31x10,5R15 BGF AT.JPG
1 - 31x10,5R15 BGF AT.JPG [ 64.89 KiB | Zobrazeno 5131 krát ]
cca 32 na 16.jpg
cca 32 na 16.jpg [ 73.41 KiB | Zobrazeno 5131 krát ]
33x12x15 002.jpg
33x12x15 002.jpg [ 75 KiB | Zobrazeno 5131 krát ]
33x12x15 004.jpg
33x12x15 004.jpg [ 103.48 KiB | Zobrazeno 5131 krát ]
Jeep 33x12,5 003.jpg
Jeep 33x12,5 003.jpg [ 71.84 KiB | Zobrazeno 5131 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 17 pro 2014, 09:30 
Offline
malej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2011, 16:52
Příspěvky: 33
Bydliště: Praha
:todáš: Díky, asi zůstanu u těch 31" (zatím mám 225/70R15, manuál) Občas si nějaký ten extrém rád dám a 2,4 by asi u většího protestoval.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pneu
Nový příspěvekNapsal: 06 pro 2015, 11:15 
Offline
malej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 25 úno 2015, 12:38
Příspěvky: 35
Prosím o radu starších a zkušenějších ;-)
Chci na Wraníka nové obutí. Mám TJ 4,0l 130kW 5-ti kvalt manuál, lift 2palce, disky 15" s ET 0
A)
Vyčetl jsem, že s pneu 33 palce by neměl být problém žeby někde drhly. Možná bych volil i 32 palce protože je dělají i v menší šíři 10,5palce. 33jky dělají jen široké.

B)
Teoreticky co do stability čím výš se zvýší těžiště kvůli větším gumám, tak by měli jít i kola od sebe, ne? Jsou pak nutné podložky? Nebo stačí záporné ET na discích? Kolik?

C)
Jak velký vliv mají disky na stabilitu při jízdě na asfaltce? Nyní mám hezké designové chromové disky, ale jsou jen 15" veliké. Když pujdu do pneu 33" tak se sortiment strašně zužuje. Na 15tky je toho strašně málo.
A když už bych měl měnit disky, tak krok o jden palec na 16tky se mi zdá co do průměru 33"pneu strašně málo. Zvažuju tedy jéít do plechových disků 17". Když už bych to měnil, tak ať to má význam.
Další problém je že 17tky disky nedělaj v rozteči šroubů 5x114,5 :-( . Takže plus ještě redukční podložky.

D)
Ale na jaký převodový poměr bych měl jít?
http://i41.tinypic.com/30a6dr8.jpg
Ani nevím jaký poměr je v základu - který tam mám. Podle toho jak je auto líné s pneu 29" (které tam teď sou) a tabulky otáček bych řekl tak 3,31 nebo 3,42. Odhadnuto na základě otáček 2500 pří rychlosti ca 105km/h což odpovídá těm 65 MPH. Ale zas tachometr má odchylku protože Wraník je myslím dělaný na základní pneu 28".
Crown nabízí jen převodové poměry 4,11 a 4,56. Nic mezi. Jak moc vzroste spotřeba když se nasadí 4,56?
Vleze vůbec ozub 4,56 do koše diferenciálu DANA30 a DANA 35? Podle třídění sortimentu na web stránkách CrawnAuto ano, ale byl jsem upozorněn, že to nemusí být pravda.
https://rdr.crownauto.us/cs_CZ/m/2003/j ... e-dana-35/


Už se do toho tak zamotávám, že tři měšíce vybírám. Hledám rady a tipy na fórech. Neni to investice za pár kaček. Když už do toho ty peníza nacpu, tak jsem chtěl abych někde nepřešlápl a volil správnou kombinaci.
Díky předem za rady tipy a zkušenosti.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz