Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 26 dub 2018, 00:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Převodovka a diferenciál
Nový příspěvekNapsal: 22 srp 2011, 23:33 
Offline
malej kecal

Registrován: 21 srp 2011, 22:50
Příspěvky: 26
Čau kluci, jsem čerstvej Jeepák, mám Wranglera YJ 2,5 manual, r.v.1990. Koupil sem ho v Německu a jízda sním domu byla pro mě docela utrpení, chci se zeptet na pár věcí a na nějaký řešení, takže budu rád za každou radu. (1). když řadím směrem nahoru tak musím pomalu a čekat až tam spadne další kvalt, aby to nešlo přez zuby a když podřazuju tak musim s meziplynem. Je to normální?? nebo jsou v héji synchrony, a nevíte na kolik by to tak vyšlo?? (2). kžyž jsem s tim jel po dálnici strašně tam něco hučelo, nevim jestli převodovka nebo diferák?, ale byl to strašnej hluk že člověk ani neslyšel rádio když ho měl fakt nahlas, hučelo to jak v nějaký starý Karose, hučelo to v taku i při konstantní jízdě, nehučelo to když se ubral plyn a nebo když tacháč ukazoval 90km/h tak se to taky zklidnilo, zato to udržet ve svym pruhu nebyla vůbec prdel. Tak nevíte co by to mohlo bejt, a jak to řešit? :nápad: [color=#00BF40][/color]Tak díky za informace.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodovka a diferenciál
Nový příspěvekNapsal: 23 srp 2011, 11:04 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006, 18:42
Příspěvky: 953
Bydliště: Praha - západ
No, Andrew, nic ve zlým - každý nový přírůstek vítán, ale dovol mi otázku - když sis pro to auto jel - měl jsi vůbec tušení, co si kupuješ za auto? Nespletl ses ve značce, či typu? Máš alespoň nejzákladnější povědomí, co je tam vlastně za techniku?

Vím že jsou to velmi dotěrné otázky, ale věř mi že jednak vůbec nejsou míněny zle a jednak jsou velmi pravdivé, protože pokud na ně odpovíš že NE, tak ti nezbývá, než se s někým dát dohromady a něco o tom autě pozjišťovat - alespoň základy, protože jinak z toho budeš naprosto nešťastnej.... A psát to zde na foru by bylo skoro na román. Takže zkus ušetřit čas a najdi si třeba na webu někoho kdo má alespoň podle fotek auto podobný a zkus se s ním spojit, vezmi lahev whisky, dojeď za ním a popros, ať ti věnuje hodinu povídání a uvidíš, že to bude ten největší přínos. Jinak si taky na tom autíčku můžeš velmi rychle něco dokur... sám. :todáš:

Prostě - Jeep není Oktávka........ :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodovka a diferenciál
Nový příspěvekNapsal: 23 srp 2011, 11:38 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1455
Bydliště: Praha
Jinak dle popisu co to dělá,tak to dělat nemá. Musí to řadit normálně,jako jinej manuál a krom aerodynamickýho hluku tam nic hučet nemá.90-100 Km/h je tak mezní cestovní rychlost.Jestli se auto divně chová nad tyhle rychlosti,tak tak nejezdi.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodovka a diferenciál
Nový příspěvekNapsal: 23 srp 2011, 23:20 
Offline
malej kecal

Registrován: 21 srp 2011, 22:50
Příspěvky: 26
Tak něco sem si otom přečet a zjistil, věděl jsem že jízda s tím není jak s normálním autem, ale právě mě zaskočily tyhle věci který se my nezdály, tak sem se chtěl spíš zeptat jestly se stím někdo nesetkal a jak to řešil. dík


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodovka a diferenciál
Nový příspěvekNapsal: 24 srp 2011, 21:01 
Offline
malej kecal

Registrován: 21 srp 2011, 22:50
Příspěvky: 26
Tak sme otevřeli diferák a vytek takovej hnědej hodně hustej olej, asi tam někdy zateklo a bylo to jak bláto. satelitní kola maji docela dost vejkej vakl a jsou i někde oštípaný, a když se veme za kardan, tak má tak o čtvrt otáčky vůli, to už je asi hodně co? No budeme muset navštívit někoho kdo ddělá Jeepy a dát mu to ad se stará.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodovka a diferenciál
Nový příspěvekNapsal: 06 led 2013, 16:26 
Zdar chlapi,potřeboval bych poradit rozdíl mezi převodovkou ax4 a ax5.Mám špatnou a při přehazování druhé jsem zjistil,že hlavní hřídel je o dost delší než na původní.Jinak vypadají stejně.Nevím jestli by pomohlo převodovkun rozdělat a přehodit jenom ten hlavní hřídel.Nemáte někdo s opravou zkušenosti?Odkud to rozdělat aby se nevysipalo všechno ven?Díky


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz