Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 25 dub 2018, 16:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!!!!!
Nový příspěvekNapsal: 11 říj 2011, 23:12 
Offline
malej kecal

Registrován: 22 kvě 2011, 23:28
Příspěvky: 5
Zdravím všechny majitele jeepu, kteří se trápili nebo spíše trápí nekonečným problémem. Tím je nepovedené řízení motoru jeepu, počínaje modelem "CJ". Je to obzvlášťě totálně zpackaný typ s rádoby řízeným karburátorem typu 4,2 yj BBD (můj případ :fuj: ). Ten má krom nespolehlivého modulu startování ještě PC, které prapodivně komunikuje s rozdělovačem a startovacím modulem. Dále s výfukem a s mnoha dalšími čídly podtlaků, které mají kilometry hadic. Ty také též u staších vozů zpravidla nefungují. Ty jsou naprosto zbytečné a jsou neustálým zdrojem problémů :blbost: Z mého jeepa jsem byl na prášky skoro čtyři měsíce a nikdo mně nebyl schopen pomoci vyřešit jednoduchou závadu u motoru, kterej pamatuje snad hitlera ! Přitom řešení je jednoduché. K chodu motoru stačí jen ponechat "tři kabely" a to teplota, mazání a zapalování. Stačí si objednat z USA rozdělovač performance nebo si ho můžete objednat u mě za cenu 10 000 včetně kabeláže. Montáž zvládne naprosto každý do 10 minut. A potom zbývá už jen jezdit. A jezdit. Pokud byste si chtěli objednat rozdělovač, kontaktujte mne na tč. 608851422. Vit.rambo@seznam.cz. Zdraví V. Rambousek


Přílohy:
19052011661.jpg
19052011661.jpg [ 142.36 KiB | Zobrazeno 5934 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 23 říj 2011, 20:25 
Offline
malej kecal

Registrován: 22 kvě 2011, 23:28
Příspěvky: 5
Foto Rozdělovače PERFORMENS :wink:
Nabýtka seženu a zařídím veškeré nákupy včetně dopravy čehokoliv za nejnižší ceny v čr z celého světa. Za provizi 10% u drahých vjecí i méně vše na dohodě :wink: Nebo jen poradím co a jak ,musíme jsi pomáhat :cheche:


S pozdravem Vít Rambousek 608851422


Přílohy:
20092011878.jpg
20092011878.jpg [ 38.12 KiB | Zobrazeno 5881 krát ]
20092011878.jpg
20092011878.jpg [ 38.12 KiB | Zobrazeno 5881 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 14 říj 2012, 17:34 
Máte s tím někdo zkušenosti?? Objednal si to někdo???
Díky za odpověď


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 14 říj 2012, 19:09 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2007, 13:56
Příspěvky: 767
Bydliště: Praha
zkušenosti mam, na mé V8 se vrtí již 2 roky spolehlivě k mé spokojenosti. Je to poměrně velmi ideální řešení. Rozdělovač má integrovanou cívku a k jeho oživení stačí jeden drát - plus ze zapalovací skříňky. Navíc to dává na svíčky větší volty (50.000 voltů) a tak se doporučují silnější kabely ke svíčkám a lepší (platinové) svíčky. Ruku v ruce s tím co je zde napsáno kolem karburátoru se nabízí použít i jiný karburátor. V nabídce jsou běžné i performance karbce pro všechny motorizace. Ty rozdělovače jsou od dvou výrobců - DUI a HEY.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 10 úno 2013, 22:54 
Offline
malej kecal

Registrován: 29 led 2013, 22:45
Příspěvky: 5
Zdar chlapi, koukám že tu o týhle hračce nikdo už 5let nic nenapsal... Přemejšlim o koupi na YJ 4,2L
Máte s tim někdo, krom Toma, taky ňáký zkušenosti? Nebo ty Tome, pořád to maká jak má??
Co když v tom ta cívka nebo něco jinýho odejde, dá se to řešit jinak než koupí novýho rozdělovače?
Díky :todáš:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 12 úno 2013, 15:23 
Offline
Rada Starších

Registrován: 16 led 2007, 11:34
Příspěvky: 259
Bydliště: Praha 6
Jó je to dobrá hračka. Mohu doporučit. Po ročním laborování s cívkama, rozdělovačem, napájením atd u svého 4,2L jsem to objednal u Toma, namontoval a je po problému. Motor šlape jak hodinky, a to jsem předstih nastavil jen "na ucho" bo mi odešel strobák. Hlavně se zjednoduší a zpřehlední elektroinstalace. Polovinu drátů v motorovém prostoru můžeš klidně vystříhat. Dobré je, že má rozdělovač výstup na otáčkoměr, takže i ten po odstranění původního zapalování funguje.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 13 úno 2013, 11:02 
Offline
malej kecal

Registrován: 29 led 2013, 22:45
Příspěvky: 5
Zdar, tak to rad slysim... Myslis ze bych se na to moh nekdy zajet podivat? Rad bych to videl na vlastni voko. Jinak kdyz si s tim laboroval rok, tak bys mi mozna mohl poradit na jakou rysku nastvit predstih u STOJICIHO MOTORU kdyz budu zkouset jiskru na kostru pootacenim rozdelovace. Nemam strobo. Pripadne rysku beziciho motoru, pokud bych lampu sehnal.
Diky moc! :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 14 úno 2013, 17:55 
Offline
Rada Starších

Registrován: 16 led 2007, 11:34
Příspěvky: 259
Bydliště: Praha 6
Pro první přiblížení bych nystavil předstih u stojícího motoru tak na 3 stupně. Tím asi nic nezkazíš a pak se to doladí na ucho nebo strobákem. Na přesné hodnoty bych se musel podívat do manuálu. Jestli chceš vidět, jak to vypadá, písni mi na soukromou zprávu a domluvíme se.
Radan


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 18 úno 2013, 11:16 
Offline
Rada Starších

Registrován: 16 led 2007, 11:34
Příspěvky: 259
Bydliště: Praha 6
Předstih se nastavuje u karburátorové verze při otáčkách 1600 /min mezi 9 - 11 stupni. Podtlaková regulace rozdělovače musí být odpojena.
Takto je to napsáno v dílenském manuálu a ještě je u toho poznámka: "pokud nejsou na emisním štítku motoru uvedeny jiné hodnoty". :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 29 pro 2014, 13:19 
Offline
malej kecal

Registrován: 22 kvě 2011, 23:28
Příspěvky: 5
Pokud byste si chtěli koupit . rozdělovače včetně kabelu mam jich 10 skladem 775632115 cena jako z usa . Montáž možná na počkání .


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Nový příspěvekNapsal: 29 pro 2014, 14:50 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2007, 13:56
Příspěvky: 767
Bydliště: Praha
...si je začal vyrábět? :wink: :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz