Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 25 dub 2018, 16:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motory
Nový příspěvekNapsal: 29 led 2012, 22:45 
Offline
malej kecal

Registrován: 22 led 2012, 15:25
Příspěvky: 8
Chcel by som sa opytat, ze ake motory sa montovali do YJ, len 4,2 / 2,5 ky ?
MNA zaujima 4,2jka , chcel by som vediet ci sa robyla len s karboratorom alebo aj so vstrekovanim ?
a ci sa to odstupom rokov neako menilo ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory
Nový příspěvekNapsal: 01 úno 2012, 10:27 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1455
Bydliště: Praha
O YJ toho moc nevím.Neměl jsem ho.Měl jsem jen XJ-ZJ-TJ a teď JK. Takže znám jen věci,co jsou na YJ schodný s jinejma modelama.
Přesto.4,2L motor (AMC 258) byl v YJ pouze s karburátorem ale elektronicky řízeným ,systém "a computer controlled Carter BBD".
Bylo to poruchuvý a nespolehlivý a strašně to žralo a nemělo to výkon.Vše bylo kvůli emisím.Auta s tímhle motorem a jen s "přírodním" karburátorem na tom byly líp.
Vztřikování měly až později YJ s motorem,4,0L (AMC 242) . Nicméně,i na 258čku existuje konverzní kit na předělání na EFI.
http://www.jeepfan.com/tech/carter-bbd- ... ernatives/
Mít tenhle motor,tak to na EFI rozhodně předělám. A nebo,komplet udělat špičkovou generálku s tuningem interních částí a osadit to pořádným karburátorem jako třeba Weber nebo Edelbrok.Pak budeš mít krásnou a spolehlivou věc.Nicméně,pod dvacet litrů se nedostaneš ale aspoň to bude opodstatněný.

Tady máš vše kolem tohohle motoru:
http://wiki.jeep-fab.com/index.php?title=AMC_258

pokud Tě zajímá ten nablbě elektronicky řízenej karburátor( strašná technická kravina! :nototo: ) ,tak si do vyhledávače zadej :"a computer controlled Carter BBD". Vyjede Ti mraky věcí kolem toho,problémy,a jak je řešit.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory
Nový příspěvekNapsal: 29 čer 2012, 12:22 
Zdravím.Chtěl bych se zeptat na motor 2,5i 89kw.Měl bych zájem to auto koupit.Je to 1995 ale má najeto už 250000.Tak jestli to má vůbec cenu.Jinak je pěkné zachovalé.Jaké tam jsou rozvody,jestli řetez a pod.Díkyza radu :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory
Nový příspěvekNapsal: 30 čer 2012, 20:53 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1455
Bydliště: Praha
Řětěz,pochopitelně!
Těch čtvrt míle je houby kilometráž pro motor.Motor je ta poslední věc,který by ty kilometry vadily.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory
Nový příspěvekNapsal: 01 črc 2012, 21:24 
Tak díky.Zbytek vypadá fakt dobře.Asi do toho půjdu


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz