Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 21 srp 2018, 08:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 25 bře 2011, 07:57 
Zdravím . Jsem čerstvým majitelem "postaršího" (1997) čtyřlitru TJ. S auťákem jsem zatím najel asi 1200km k mé obrovské spokojenosti (jízdy pro radost-okresky, polňačky, lehoučký terén, kousek dálnice, občas do práce).
Tento web sleduji už druhý rok a myslím, že krom zajímavých "reportáží" z akcí JWC je nejužitečnější částí právě toto technické fórum. Mimo jiné mě právě názory ze zdejší diskuse navedly ke koupi čtyřlitru a ne slabší 2,5, kterých je na truhu víc...

Nicméně včera mě začal vraník zlobit: cukání a škubání zejména při vyšších otáčkách. Na "čtvrt plynu" jede celkem klidně - jen občas si "škytne". Myslím, že by to mohlo být v zapalování ( nejspíš zlobí rozdělovač, možná svíčka, kabel...). Ale taky mě napadá nějaký problém v palivové soustavě... Prosím o radu, nebo tip Vás zkušenějších - kam se zaměřit.
Díky
Peťan, Třebíč


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 25 bře 2011, 08:44 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Začal bych tím samým,co jmenuješ. Svíčky-kabely-víčko a palec rozdělovače. Tohle by měla bejt i taková údržbová povinost po koupi auta jako náplně.

Pobavila mě poznámka "postarší (1997)" :cheche: U typu auta který má svůj poločas rozpadu hodně zpomalenej o proti jinejm je tenhle rok a nebo TJ vůbec, ještě pěknej mladík.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 25 bře 2011, 08:47 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006, 18:42
Příspěvky: 973
Bydliště: Praha - západ
špatné dávkování benzinu nebo vzduchu, nebo nekvalitní benzin - s vodou. Zkus vyjet úplně nádrž a natankovat novej benzin.

Zkus nejdřív vyčistit či vyměnit vzduchovej filtr. Malej tlak paliva = ucpanej palivovej filtr, nebo palivové potrubí, nebo vadné čerpadlo-změř tlak paliva v potrubí, vadná některá lambda sonda, vadné svíčky, či kabeláž, cívka,.........................těch příčin může být hodně. Zkus napíchnout diagnostiku - ukáže ti minimálně na ty lambdy.....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 25 bře 2011, 08:57 
Díky.
Náplně šly automaticky okamžitě po koupi, ale tohle (kabely,svíčky) mě nenapadlo - no tak teď je aspoň jasnej důvod! a drobná zkušenost navíc.
Termín "postarší" jsem nemyslel nijak hanlivě, vždyť je to můj miláček...a vlastně s ohledem na stáří některých mých předchozích vozů (navíc běžnejch typů s kratším poločasem rozpadu, jak bylo trefně řečeno) je to vlastně junior :cheche:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 25 bře 2011, 08:59 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Tohle bych udělal v druhým kole. To už je složitější a dražší bádání.Nejdřív je třeba mít v pořádku základ,kterej musí bejt tak jako tak.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 26 bře 2011, 02:29 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2007, 21:13
Příspěvky: 502
Bydliště: Havlíčkův Brod
já to vidím na lambda sondách ..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 26 bře 2011, 09:46 
Díky za rady.
Tak zatím vyměněný vzduchový filtr, palivový filtr. V nádrži Velfobin a plná Shellu V-Power (a prémie jsou v... :cheche: )
Objednaný rozdělovač. Až dojde, tak půjdou taky svíčky a kabely..... a uvidíme.
Ještě mě napadla cívka (podobnou neplechu mi dělala kdysi u Renaulta).
Když to nepomůže , pojedu do servisu :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 26 bře 2011, 10:10 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Cívka to bejt taky může.Mě tohle dělala u Granda. Jen po ohřátí. Ale spíš jen na volnoběh,byl nepravidelnej. To je taky další stupeň,po čem jmít. Nehjdřív ty lacinější a ty,co stejně musíš udělat jako údržbu.Ať se případně vyloučej.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 13 dub 2011, 21:28 
Offline
malej kecal

Registrován: 25 bře 2011, 07:25
Příspěvky: 2
Takže po výměně kabelů, svíček, ale taky všech filtrů jsem ho vzal párkrát do práce a dokonce "protáhl" i po dálnici.... jede jako beránek, pěkně táhne za plynem, žádný cukání.. Díky všem za rady.

Teď pro změnu řeším ťukání zepředu- zejména v rejdu. Nejdřív jen se zařazeným předkem, vzápětí i na silnici. Při každým otočení kola to "křupne". Zřejmě rupnul křížek.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 14 dub 2011, 08:08 
Offline
Soptík
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2009, 17:38
Příspěvky: 786
Bydliště: Kladno
Jo jo, to je bolest. Na nic nečekej nech ty kříže vyměnit a hlavně dej pevnostní SPICER ať ti to vydrží. :todáš:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 14 dub 2011, 19:43 
Offline
malej kecal

Registrován: 25 bře 2011, 07:25
Příspěvky: 2
Jojo, už jsou objednaný.
Auťák stojí v garáži a můj dvorní mechanik je celej nadšenej, protože podle jeho slov se to ku..vsky mění :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 14 dub 2011, 21:27 
Offline
Soptík
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2009, 17:38
Příspěvky: 786
Bydliště: Kladno
Ať to vyřeže flexou a a pak je to brnkačka :todáš:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 13 čer 2013, 20:27 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 25 srp 2010, 17:39
Příspěvky: 238
Taky už mě zazlobil... pravda, po nějakých bahenních lázních a následné očistě motoru jezdil pomocí serie náhodných výbuchů, líně, a za moooooc benzínu (asi 30 ). Po sundání víčka rozdělovače jsem objevil zajímavé krystalické vykvetliny "čehosi" na kontaktech i na palci :cheche: . Šlo nový víčko, palec, svíčky a kabely. Teď už startuje, jezdí ok, jen něž se zahřeje motor, tak při cca 1/3 plynu pokuckává a cuká. Po přišlápnutí se rozjede, a pak už jde OK, dokud zas nevystydne. Čím bych měl pokračovat, ať je to bez chybičky?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 17 čer 2013, 21:11 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 25 srp 2010, 17:39
Příspěvky: 238
Tak dík všem za rady, dost mi to pomohlo :todáš: . Už je to snad v pohodě. Vzal jsem trošku lepší benzín, a ještě pročistil všechny elektrický kontakty, který jsem v motorovém prostoru našel. A problém se zatím neukázal. :pako:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: TJ 4.0L - škubání
Nový příspěvekNapsal: 13 lis 2014, 14:06 
Offline
velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2013, 00:27
Příspěvky: 98
Bydliště: Ústí nad Labem
Ahoj chlapi, taky škubu a brácha taky. Jsme dvojčata, tak škubeme oba a to oba při cca 2000 otáčkách při rozjezdu. Prostě jednovaječný dvojčata :-) Jakoby mezera v dodávce paliva, prostě vynechání a vždy ve stejných otáčkách... Máme TJ 4,0 s lištou. Oba samozřejmě :-) Babo raď.

A když už jsme u těch rad... Ne oba, ale jen já mám problém s provozem na LPG, kdy mi diagnostika stále hlásí 0203 0138, což je problém na 2. válci s elektrikou. Vše jsem nechal prověřit, lištu, lambda sondy, kabeláž, svíčky, vstřiky, různě jsme je i prohazovali a dělá to stále a vždy jen při provozu na plyn. Jakmile plyn vypnu, tak se chybové hlášení i vynechávání neobjeví. Prostě jen LPG...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz