Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 19 srp 2018, 07:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubikon
Nový příspěvekNapsal: 27 led 2012, 20:17 
Offline
fórový prudič

Registrován: 04 bře 2007, 00:55
Příspěvky: 272
Bydliště: Brno
O LPG je tady na foru už potřetí. Jestli to H nesmazal, tak se podívej. Taky doporučuji podívat na LPG.cz. Pak sem znova k povídání.
Mám vícebodové vstřikování, před 5ti lety za 20, sekvenční stálo tehdy 30 tisíc. Nádrž mám tu, co píše Ondra – vejde zrovna za zadní sedadlo a je na 200 km. Sedadlo zůstane. Ukazatel paliva a přídavek na mazání ventilů mi už tehdy nedoporučovali, že je k ničemu. Sekvenční je lepší, modernější, k doporučení. Vše co zde píší s tím po letech ježdění souhlasím. Dojezd je ve dne jedno, pump je víc než benzínových. Problém je v noci. Těch nonstop moc není.
Cenu jsem zahlédl zajímavou :
http://aukro.cz/prestavba-na-lpg-za-1-d ... 36650.html
tak si nagoogluj a zeptej se ho na podmínky pro 6ti válec – jestli máš 4litr


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubikon
Nový příspěvekNapsal: 28 led 2012, 08:26 
radku dik, v technologii LPG mam celkom dost jasno vzdhladom k ponukam na trhu, skor ocakavam info o vyrobcoch, kompatibilite s Dual Protocol-SAE J1850 a ISO 9141-2. Zatial nikto s instalaterskych firiem nepotvrdil ci dokazu pouzivat info s ODBII a spolupracovat priamo s RJ motora., kazdy jeden rovno berie sign. s vstrekovacov.
Preto som potreboval viac info vylucne o LPG v TJ alebo teda AMC4.0L. Naviac aj tu je problem zmeny RJ do 2003 / UP. Takze viacmenej potrebujem vediet ci elpigas, alebo zenith alebo solaris, .... ci staci reduktor do 250PS a tak.
Vo vacsine stranok ohladom LPG som nasiel akurat tak ze su najlepsi a najlacnejsi..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubikon
Nový příspěvekNapsal: 28 led 2012, 12:31 
Offline
fórový prudič

Registrován: 04 bře 2007, 00:55
Příspěvky: 272
Bydliště: Brno
To já ne. To jsi o více etaží výše. Já jen uživatelsky - dobrý den máte plyn, tak mi namontujte. Kdyby to zde nevyplynulo, tak zajedu za těmi, co mi to dělali, jestli neví.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubikon
Nový příspěvekNapsal: 28 led 2012, 21:17 
Offline
Lacinko
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2008, 12:25
Příspěvky: 583
Bydliště: Macov, SK
Ultrahardcore technicke podrobnosti Ti nepoviem. Montovali mi Elpigaz v Hlohovci. Slape dva roky bez problemov v TJ 4,0 2001. Jeden reduktor. /mimochodom jeden reduktor mam aj v Honde Legend a ta ma 300 koni/ Cena bola okolo 1400. Zapisane v TP.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubikon
Nový příspěvekNapsal: 28 led 2012, 22:44 
hmmm lacika dik, tvoje TJ ma este "dobry" motor, neobmedzovany emisnymi normami., od 2003 je to inak vratane hlavy valcov , tvoj motor ide pekne od spodu, ten moj potrebuje trochu otacky aby zacal makat, a tu sa obavam este orsieho priebehu krutaku na LPG., elpigas nevie tahat udaje s ODBII na protokoloch SAE a ISO pre JEEP , tudiz pouziva "odpocuvanie" na benz. vstrekovacoch. Ono asi ani jeden s EU vyrobcov nema RJ na JEEPom pouzivany protokol v danych r.v. Takze zrejme vsetko co sa bezne pouziva bude fungovat zhruba rovnako.
Este otazka ohladom flash tube. Pouzivate?? Je potrebne v motore AMC4.0L ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubikon
Nový příspěvekNapsal: 29 led 2012, 12:26 
Offline
Lacinko
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2008, 12:25
Příspěvky: 583
Bydliště: Macov, SK
Vzdavam sa :wink: . Skutocne nemam nastudovane tieto technicke podrobnosti, v kazdom pripade viem opat nieco nove. Vo Wrangleri primazavanie nemam. V Honde ano. Pokial viem, na skodu nie je. Ale spominam si, ze Bob riesil nieco okolo primazavania.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubikon
Nový příspěvekNapsal: 29 led 2012, 15:39 
Offline
Soptík
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2009, 17:38
Příspěvky: 786
Bydliště: Kladno
Mam MAGIC II na TJ Sahara 4.0 rv 2003, diferáky 3.07 a kola 31x10.5 R 15 takže vlastně splašené trubky. Motor bere odspodu, tak že jezdím skoro pořád na volnoběh nebo max 3. stupeň. Plyn namontován 09/2011 od té doby jen jezdím, psal jsem, že občas vypnul plyn při jízdě na dálnici. Vyřešeno, přestal jsem tankovat u jedné pumpy a je klid.MAGIC II má svůj počítač propojený s počítačem auta nic víc, ale v těhle věcech se moc nevyznám, bo na plyn mám radši gril a sporák. :blééé:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubikon
Nový příspěvekNapsal: 30 led 2012, 22:34 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2010, 23:07
Příspěvky: 166
Bydliště: Letohrad
FAJER píše:
poprosim o info ohladom montaze :
ake pouzivate zariadenie:
kto staval LPG vo vasom aute:
kolko stala celkova prestavba:

DIK

Mě to dělali tady u nás v Lanškrouně , moc šikovnej fachman zatím žádná chybička,
Navrtali vstřiky na sekvenci astélo mě to na 4L - 38,000,- spočteno za 15,000 km je zaplacený.
Jsem naprosto spokojenej


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubicon
Nový příspěvekNapsal: 23 úno 2012, 19:47 
Takze rozhodnutia ohladom RJ na LPG su uz na svete, bude to ELPIGAS a nadrz pojde za zadnu lavicu, sice len 45L , ano co uz .. WRANA..
za par dni bude hotovo a potom este odladenie., skusenosti a prax a foto doplnim ..
CUZ.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubicon
Nový příspěvekNapsal: 28 úno 2012, 08:16 
Uz sa to vari , pecie.. :-)
kde ste davali tankovacie hrdlo?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubicon
Nový příspěvekNapsal: 28 úno 2012, 19:45 
Offline
Lacinko
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2008, 12:25
Příspěvky: 583
Bydliště: Macov, SK
Mam ho pod hrdlom benzinovej nadrze.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubicon
Nový příspěvekNapsal: 28 úno 2012, 22:36 
v plastovej vanicke? alebo rovno do blatnika??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubicon
Nový příspěvekNapsal: 29 úno 2012, 21:53 
Offline
Lacinko
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2008, 12:25
Příspěvky: 583
Bydliště: Macov, SK
Priamo v blatniku, teda v plechu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubicon
Nový příspěvekNapsal: 04 bře 2012, 11:29 
Offline
fórový prudič

Registrován: 04 bře 2007, 00:55
Příspěvky: 272
Bydliště: Brno
Mám díru vpravo vzadu z boku dost dole. Vybrali to proto, že tam nic nepřekáželo, neměl jsem požadavek. Z hlediska příjezdu k čerpadlu je to jedno, najíždí se oběma směry, jak kde.

Kdyby se Ti podařilo vyšpekulovat ochranu proti korozi. Kolem díry to dost rychle rezaví.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG na TJ Rubicon
Nový příspěvekNapsal: 04 bře 2012, 11:41 
Offline
Lacinko
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2008, 12:25
Příspěvky: 583
Bydliště: Macov, SK
Laco píše:
Mam ho pod hrdlom benzinovej nadrze.



Ups, chyba. Mam ho na pravej strane, a nie na strane nadrze. Tam som ho chcel dat povodne, potom som sa rozhodol pre pravu stranu. To preto, lebo vacsina cerpaciek, ktore bezne vyuzivam maju najazd urobeny takto.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz