Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 21 srp 2018, 08:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 07 bře 2012, 12:29 
No jo, tak do otáček nešel.Momentálně se to jeví tak, že spotřeba je enormní - 20- takže o přicpaném přívodu paliva nepřemýšlím. Dokud je studený, tak tahne jak das a necuká, ale po ohřátí pořád zlobí. Mechanik říká, že to vypadá že neumí z nějakého důvodu zkrátit po ohřátí dobu vstřiku a v podstatě se uchlastává. A cuká, když už si s tím neporadí, protože v ten moment není v dostatečném tahu. Ale Proč mi takhle blbne :pako:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 07 bře 2012, 12:34 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Teplotní čidla,regulátor tlaku,MAP senzor.Ten je i primárním na řízení bohatosti směsi.Je řízen podtlakem v sání,prověř vedení k němu a jestli najeho trubičce není nějaká rozdvojka,kde by se to mohlo ztrácet.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 07 bře 2012, 14:19 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006, 18:42
Příspěvky: 973
Bydliště: Praha - západ
Jo, čidlo teploty tohle dělá - info z něj si bere počítač a podle toho nastavuje bohatost směsi - jezdíš tím pádem pořád na "cucák"...... Teploměr ti ukazuje normálně?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 09 bře 2012, 23:51 
Teploměr ukazuje normálně, standardní hodnoty. Ale co ten má se snímačem teploty, Teplotní čidlo je na sání vzduchu, teploměr měří chladící vodu. Nebo je tam ještě další čidlo teploty někde jinde. MAP senzor je přímo na tělese klapky vzduchu, hadička je 3 cm, tam nemá co přisávat. Ale na sání prvního válce je ještě jeden odběr tlaku, hadička jde přes celý motor před spolujezdce a tam má odbočku do auta, asi na ovládání klapek topení. A z obou míst je to spojeno a zavedeno do nějaké krabice umístěné v protoru pod baterií , a to teda vůbec nevím co je.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 10 bře 2012, 13:29 
Offline
Lacinko
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2008, 12:25
Příspěvky: 583
Bydliště: Macov, SK
Je to rezervoar podtlaku.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 10 bře 2012, 22:10 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Čidlo pro budík teploměru je separátní.Čidlo teploty vody pro PCM je jinde.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 12 bře 2012, 22:12 
Máte někdo tip, jak to čidlo vyzkoušet? Můžu mu změřit odpor, ale to jenom zjistím jestli není úplně mrtvé, ale když něco ukáže, stejně nevím jestli ta hodnota není ujetá. Teda doufám že Jirka měl na mysli čidlo teploty chladící vody.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 12 bře 2012, 22:17 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Myslel vody ale v sání je ještě čidlo teploty nas. vzduchu.I to to může ovlivňovat.
Hodnoty budou v dílenským manuálu ale osobně bych ty dvě čidla koupil nový.Zase takový peníze to nestojí. Obě příjdou tak kolem tisícovky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 13 bře 2012, 08:59 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006, 18:42
Příspěvky: 973
Bydliště: Praha - západ
Jasně, čidlo teploty vody. Nezkoušej - rovnou vyměň - nic nezkaziš a je to pár korun.....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 13 bře 2012, 22:14 
Tak poradte, kde je nejlíp seženu? U Crownu jsem je nenašel.
Ještě jeden dotaz bych měl - jak otevírají vstřikovače? Jedou jako svíčky, když je to benzín? Proč se ptám - měl jsem v létě dole celý rozvaděč vstřiků a mohl jsem poplést zpětné připojení zástrček. Tak jsem to dneska cvičně v rámci obou dvojic přehodil a celkem mě překvapilo, že jsem to při jízdě vůbec nepoznal. Koncovky jsou ve dvojicích tak tam jsem to mohl poplést. For byl, že ve všech způsobech zapojení auto ani necuklo - byl totiž vyndán sací rozvod včetně filtru. Ten je sice nový, ale asi ho to nechce. Tohle ještě zítra ověřím.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 13 bře 2012, 22:24 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Veškerý čidla,snímače nebo lambdy kupovat jen origo Mopar.Žádnerj aftermarket.

Vztřiky pochopitelně stříkaj ve stejným pořadí jako zapalování. Teoreticky to přehodit jde a ten problém to způsobit může.Koukni do manuálu na elektr. schéma,na barvy drátů jednotlivých zásuvek.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 14 bře 2012, 22:20 
Manuál nemám, u auta nebyl a zatím jsem ho nesháněl. Nedá se to někde stáhnout??
No, projel jsem se do práce a cukáme pořád.S filtrem nebo bez. Cestou zpátky jsem otevřel falešné sání - vedle MAP senzoru je nevyužitý nástavec - a cukání se okamžitě stalo skoro neznatelným. Chvíli to tak nechám a uvidíme jak se to podepíše na spotřebě. Aspon než dorazí snímače.
Až to dám dohromady, budu si mít s čím hrát. Ta myšlenka není špatná - ovlivněním jedné z rozhodujících veličin donutit počítač ke změně bohatosti směsi. To proto, že 2,5l se na 4., ale hlavně na 5.stupen občas potýká s nedostatkem výkonu, takže obohacení by se šiklo, ale ne na trvalo, protože v terénu se mi ty živé rychlosti 1-3 hodí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: optické zchudnutí směsi, pokles výkonu
Nový příspěvekNapsal: 30 bře 2012, 12:59 
Tak pánové, pevně doufám že tady končíme. :blééé: Auto jezdí jako drak, spotřeba snad lepší než původně, jízdní vlastnosti o hodně lepší, a ani si neškytne. A celý ten zázrak mě stál dvě stovky- - pozornost za radu. Ještě že existují mágové. Narazil jsem při svých peripetiích na chlapce, dělajícího diagnostiku snad pro všechno co jezdí s počítačem, navíc je to fanda. Takový vliv, aby projevy odpovídaly výše popisovaným stavům motoru má dle něj - jedině lambda sonda. Přitom její skutečnou poruchu nebo zhoršení počítač vyhodnotit neumí, hodí jenom poruchu vytápění, nebo nějaký úplný zkrat kabelů. Takže - odpojit lambdu, protože počítač pak dosadí náhradní hodnotu zpravidla nějakou střední, ale ta je lepší než ta poruchová. Provedli jsme při zapojené diagnostice a ejhle - počítač dosadil 1, což je optimální hodnota. A motor se rozjel jako hodinky. Lambdu jsem sice měnil, ale chyba může být i v přenosu, a pokud není úplná, je vlastně nezjititelná. Dobrý, ne?? Takže lambdu nezapojíme, a jezdíme, hurrrááááá.
PS: možná zkuste i preventivně, třeba vás to překvapí.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz