Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 22 srp 2018, 05:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Všeobecná literatura, manuály, knihy, info ...
Nový příspěvekNapsal: 31 led 2012, 17:12 
Offline
malej kecal

Registrován: 22 led 2012, 15:25
Příspěvky: 8
Prosim Vas,
nema niekto nahodou
Neaku vseobecnu ( seriovu ) literaturu, neaky tech. manual k danym rokom, k modelu YJ ?
Ci uz v elektronickej forme, popripade KNIHU, link ?
Kde by som nieco podobne zakupil ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: všeobecná literatúra, manual, Kniha, Info
Nový příspěvekNapsal: 01 úno 2012, 10:04 
Offline
malej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2011, 16:52
Příspěvky: 33
Bydliště: Praha
Například: http://www.ebay.com/itm/1987-1988-JEEP- ... 563d3b8b0e


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: všeobecná literatúra, manual, Kniha, Info
Nový příspěvekNapsal: 01 úno 2012, 10:59 
Offline
fórový prudič

Registrován: 04 bře 2007, 00:55
Příspěvky: 272
Bydliště: Brno
Jestli chceš opravářský manuál, tak byl tu k mání za nějakou stovku. Posílal mi Robin přes úložiště. Docela dobrá angličtina s obrázky. Zeptej se ho na 4x4@jeep-wrangler.cz . Nechci Ti to nabízet bez něj.

Mám pár katalogů náhradních dílů a i jiné opravářské návody v el formě - to ale vygúgluješ taky.

Uživatelský návod k obsluze jsem na YJ nenašel. Je vše jednoduché, ale něco mi museli zkušení poradit.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: Všeobecná literatura, manuály, knihy, info ...
Nový příspěvekNapsal: 14 úno 2012, 17:20 
Offline
malej kecal

Registrován: 22 led 2007, 10:30
Příspěvky: 35
Bydliště: Nový Jičín
Zkus na českém obchodě na adrese
http://www.techbooks.cz/techbooks/0/0/3/1/9/0/?hledatjak=2&slovo=jeep%20wrangler
Je to v angličtině, ale také jsem to tam kupoval. Jinak mám v češtině přeložen základní (pro začátečníky) ovládací manuál na Jeep Wrangler, 4,2 L, 1989. Je tam základní údržba, ovládání atd. Musel bych to v případě zkopírovat. Bylo by to grátis, pokud by jsi měl zájem. :pivko:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz