Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 21 srp 2018, 17:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 20 úno 2010, 12:17 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2009, 23:20
Příspěvky: 163
Bydliště: Nový jičín
Zdravím,dojmy z těchto pneu (jako nových) jsem zde našel,zajíma mně "fungování"částečně ojetých pneu zejména v letošní tuhé zimě v běžném provozu? Eventuelně dojem o "km" životnosti? Dík :up:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: COOPER STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 20 úno 2010, 12:46 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2010, 01:13
Příspěvky: 348
Bydliště: Olomouc
Mám je od loňska a letošní zima maximální spokojenost.
Jezdil jsem na BFG A/T a Dunlop SJ6 a tuto zimu tedy na Cooper STT a jen je chválím :up:
Jak rychle ubejvaj zatím neřeknu, ale zdá se že Good Year Wrangler MT/R se ztrácely na asfaltu rychleji.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 20 úno 2010, 21:34 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Mám je na autě třináctej měsíc. Vždycky jsem jezdil A/T od BFG ale bohužel v rozměru na JK v 17" se v evropě nprodávaj a já nutně potřeboval nový pneu,jelikož tovární GY Wrangler klouzaly v zimě jako svině.M/T jsem nikdy nechtěl,jelikož jsem měl několikatýdený zkušenost s nima na Grandu a bylo to utrpení.Každopádně,vzhledově se mi M/T vždycky líbily. Takže jediná možná guma na JK byly v mým pžadovaným rozměru pouze STT .Ve všech recenzích se lidi schodovali,že to jsou jedny s nejtišších pneu,slušně drží v zimě ale v terénu žádný zázrak.Což mi bylo jedno,já offroaďák nejsrm.No risknul jsem je a fakt sem musel uznat,že recenze se nemílyly.Na sněhu super,na silnici fakt tichý,skoro jako nějaký A/T.Projle jsem s nima v poho jednu zimu,pak léto dost často bez střechy a nikdy mě jejich zvuk nerušil a to jsem člověk,kterýmu vadí každý uprdnutí a kterej by jakejkoliv rámus nepřežil a gumy by letěly. Letošní zima je fakt tuhá a já si pneu stále nemůžu vynachválit.Jo,nedrží jako nějaký echt zimáky ale to od nich nikdo nečeká ale na sněhu jedou jak přibity a ještě jsem neměl díky nim žádnou krizovku. První dnykdy začala sněhová kalamita a uzavírali D1 já si to na nich mastil do Prostějova skoro stabilně kilíčkem a ESP a nebo ABS qani jednou nebliklo.
S autem jezdím denně,především město a silnice ,mám na nich najeto 17tis.Km a krom lehce zaoblenejch hran pneu neubejvaj.Ta trocha,co jsem byl v terénu,tak jsem nikde nepoznal,že bych díky nim nemohl,spíš naopak.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 20 úno 2010, 23:51 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Já je scháněl přesně před rokem a to prostě 285/70x17 BFG A/T v celý evropě nebyly ani v nabídce,Jen pro US trh. Možná je už situace jiná ale zase jsem si zvykl na něco jinýho.Vzhled STT je skvělej a funkčností mi ty moje oblíbený T/A KO od BFG plně nahradily.A cenově sou jsouna tom STT taky líp. V mým rozměru do 4,5tis.Kč je taky argument.
STT byly v podstatě jediný dostupný sedumnáctky.Už jsem i uvažoval,že přejdu na 16" ale nechtělo se mi. Nižší profil sedumnáctek se mi líbí víc,jak nějaký balóny.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 21 úno 2010, 00:18 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Hmm,a to jsou už nějaký 31,5" lky. Malé! :down:
Nicméně ve státech 285/70x17 existujou.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 22 úno 2010, 10:11 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006, 18:42
Příspěvky: 973
Bydliště: Praha - západ
Přidávám se s výbornejma zkušenostma! Neznám zatím nájezd, ale jsou relativně tichý, výborně držej na cestě a to i na sněhu, v hlubokém snehu perfektní záběr..... takže zatím jen samá pozitiva :up:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 22 úno 2010, 11:46 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2010, 01:13
Příspěvky: 348
Bydliště: Olomouc
No i vzhledem k tomu, že loni byl celkem problém s dodávkama
BFG M/T KM i KM2 , zatím co Cooper STT jsou běžně skladem,
dost lidí je obulo takl že bude co porovnávat.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 23 úno 2010, 22:41 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2007, 13:56
Příspěvky: 780
Bydliště: Praha
mam najeto 55 t. km a jsem lehce za půlkou desénu. Začaly lehce hučet. Trakce se samo s sebou zhoršila, loni když byly nový držely na sněhu o poznání lépe. Ale ani tak si nestěžuji. Chování v terénu (bahně) je dobré. Jasně že gumy s většími mezerami mezi lamelami berou lépe, ale jako kompromis na dennodenní ježdění a poježdění v terénu můžu jen DOPORUČIT!!!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 30 pro 2010, 15:08 
Mám je asi 10 dní, ve sněhu super jezdím do města nakupovat přes pole a že je teď sněhu dost, je to paráda. Jasně že na namrzlý křižovatce když nechci zdržovat ostatní musím dát předek abych ji rychle opustil, ale jakmile se člověk rozjede tak je to super.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 30 pro 2010, 15:30 
Offline
pan Bob

Registrován: 07 kvě 2007, 14:09
Příspěvky: 201
Bydliště: Praha
na měkkém sněhu super,bahno asi nejlepší,ale na zasněžené umrzlé dálnici totální sáně,které se nedají zastavit,po projetí D1 Brno a zpět s vlekem jsem je rychle sundal bylo to až životu nebezpečný když někdo přede mnou zabrzdil, poté jsem dal echt zimní good-year ultra grip 7 a to je jiná muzika auto sedí jak přibitý :todáš:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 01 led 2011, 00:32 
No nevím, ale já si myslím, že wrangler není to správné auto na ježdění po dálnici s vlekem, je to něco jako degradace toho na co byl stvořen. Asi by jsi si měl pro tyto účely pořídit něco jiného. Tím tě nechci urazit, je to jen můj názor. Pro mne je wrangler auto pro radost, zábavu a né na práci.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 01 led 2011, 16:11 
Offline
pan Bob

Registrován: 07 kvě 2007, 14:09
Příspěvky: 201
Bydliště: Praha
ptal jsi se jak slouží STT-Cooper to byla moje odpověd na tvou otázku,každej wranglera používáme na něco jiného,no a já ho někdy používám na práci.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 01 led 2011, 17:32 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 11 dub 2009, 22:17
Příspěvky: 174
Také používám JKčko jako firemní vůz i pro osobní potřebu, jízda město i dálnice,stejný režim, jako s běžným jiným osobním automobilem,a také bych si proto M/T pneu nekoupil.Otázkou je, zda se pro běžný provoz hodí právě Wrangler.Samozřejmě,že je spousta jiných aut,která obstojí lépe. Ale !!!! Jenom jeden jediný důvod,proč právě Wrangler-prostě se mi líbí a zárověň nechci a ani nemohu mít další auto coby přibližovadlo. Takže jsem nucen Wranglerem,coby ikonou kultovních vozů,jezdit vše,tedy i ten běžný silniční provoz,v kterém si mimochodem JKčko vede velmi dobře .Nezaznamenal jsem jediný nedostatek,kvůli němuž bych Wranglera musel "vrátit"-jízdní vlastnosti zcela srovnatelný s kategorií SUV. Problémem je pouze obtížný přístup na zadní sedadla u 2-door a "chybějicí" kufr,ale s tím se počítá už při koupi. K těm pneu: používám zatím originál GY Wrangler 245/75/17, užší pneu s univerz vzorkem,zcela vyhovující právě pro silniční provoz a to jak na suchu,tak i mokru,ujetým sněhu...hlubší sníh a bláto nejezdím,tak nemohu posoudit. Po ojetí těchto pneu uvažuji opět o univerzálech, osvědčených BFG T/A v rozměru 255/75/17, s kterými mám osobní zkušenosti na předchozím TJ a které se osvědčily. MT pneu , konkrétně Cooper STT,která je nyní doslova módní,je výborným řešením pro většinu, nepoužívající Wranglera pro běžný silniční provoz a která si to nutné "silniční zlo" odjede opatrně jen a pouze v rámci přesunu na akce. A k tomu, co Wranglera degraduje....nemyslím,že by to byl způsob užívání,ale spíše naprostá absence péče o tohle krásné auto,které potřebuje lásku majitele a zaaslouží si ji,ať je užíváno jakkoliv.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 01 led 2011, 23:16 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Dokonalý doktore! :todáš: :todáš: Dalo by se říct,že doslova stejně to mám i já.

Auto si můžu dovolit jen jedno,né kvůli financím ale kvůli tomu,že mám jen jednu prdel.Jestli je někdo v tomhle promiskuitní,tak já tedy ne.
Wranglerem jezdím doslova denně.Auto mám na zábavu,práci,nákupy,pro odvoz rodiny s kočárkem atd. atd. Na rozdíl od doktora mám čtyřdvéř a tak po všech SUV co jsem měl mám offroad,kterej všechny předčí,především vnitřní i vnější velikostí. Auto to je neobyčejně praktický,dizajnem nestárne a tudíž i drží cenu a každej rok si nemusím drbat hlav,o kolik jeho cena klesla.Nehledě na to,že je mi to jedno,jelikož v týhle kategorii vozidel jsem dosáhl vrchol.Dál už nic není.
Dálnici nemám rád ani na motorce a tak,když to jde,po ní nejezdím. S Wranglerem jezdím stejným stylem jako s motorkou a tudíž dálnice mě taky nebaví. Ale jsou chvíle,kdy se jí vyhnout nedá a tak si u McD. koupím kafe,pustím film v TV a dálnici překousnu. Pěkně kilíčkodeset-dvacet na tempomat. Na rozdíl ale od běžnejch osobáků mám na výběr kudy pojedu a nebo kde s tý dálnice sjedu.
Jezdím od začátku co mám JK (krom asi dvou prvních týdnů) na STT M/T. Auto používám s 90% jen na silnici,přesto mi ty gumy vyhovujou.Za prvý,vypadaj moc dobře,za druhý,byly jedna s mála v 17",jsou celoroční s označením M+S a krom ledu se i v zimě chovají víc než slušně. No,na ledu můžu mít sebelepší zimáky,a stejně půjdu do pangejtu.Jo a taky jsou neobyčejně tichý! S Cooperama jezdím třetí zimu a vždycky když napadne,tak jsem jeden s mála v ulici na sídlišti,kdo večer zaparkuje a ráno odjede. Poctivý zimály to sice nejsou ale na M/T víc než slušný.


No řekněte,není to hezkej pohled na tak praktický auto?!

Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cooper STT - jak slouží?
Nový příspěvekNapsal: 01 led 2011, 23:44 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 11 dub 2009, 22:17
Příspěvky: 174
Řekl bych,že to je postavený do roviny zda koupit T/A, anebo M/T a co je v daným rozměru k máni.
Na 17" kola toho opravdu není tolik,jako na 16" disky. Dále je jasný,že pro převážně silniční provoz je vysoký profil-balóny zbytečný,kolo se hůř vyvažuje a není to ani pěkný. Dalším faktorem je požadovaná velikost kol, u nazvedaných JK jsou to většinou 33-34" pneu, v tomto rozměru a na 17" disky se bohužel BFG T/A neseženou,takže volbou jsou zřejmě MT Coopery STT 285/70/17 -krásně vypadají,to je fakt,souhlas se všema jmenovanýma vlastnostma-dle popisu H. se takřka blíží ideálnímu kompromisu vlastností BFG T/A-jen v jednom bych měl pochyby,stejně tak je tomu i na civilnějších BFG...a to je ledovka,obecně kluzký povrch ...tam bych opravdu věřil Bobovi,jestli na T/A je to hraniční,pak na MT to bude patrně nebezpečný.
Pro ty nenazvedané JK s postačujícím rozměrem 32" by se BFG již sehnat daly :245...265/70..75/17 a jízda po silnici bude určitě jistější.
JK r 2010 mají z výroby GY Wrangler 245/75/17 oproti standartnímu rozměru 255/75/17, důvodem byly stížnosti na neodpovídající spotřebu deklarovanou výrobcem, což pořešili užšíma pneumatikama.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz