Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 21 srp 2018, 17:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 14 čer 2011, 13:46 
Zdravim vsechny!

Uvazuji o koupi ojeteho Jeep Wrangler Unlimited. Mam moc rad auta ktera jsou necim zajimava, v minulosti jsem vlastnil Jaguar X-Type a ted mam Mini Cooper.
Neumim se rozhodnout mezi CRD a benzinovym. Muj rocni najezd je zhruba 15 000 km po Praze a obcas nejaka ta vikendova cesta mezi Prahou a Brnem. Nejsem si jist jestli je pro me vhodnejsi CRD nebo benzin. Myslim tim ted naklady na provoz, pojisteni a tak.

Jak je na tom Wrangler, co se tyce jizdy po rozbitych ulicich v Praze? Mam za to , ze Wranglera by nejaky ten vymol nebo kanal v Praze nemel rozhazet.

A jake je chovani vozu pri jizde na nasem tankodromu D1? Nehodlam urcite zavodit, cestovni rychlost 130km se zapnutym tempotam a obcas 150-160 pri predjizdeni. Ano Wranglera bych spis radeji pouzival jako "Chelsea traktor".

Jak je to se servisem?
Pouzivate spis oficialni servis nebo vite o nejakem skvelem neautorizovanem servisu?
A jak jste spokojeni?

Na jeep.cz jsem si nasel odkaz na tabulku servisnich nakladu v oficialnim servisu http://www.jeep.cz/nahradni-dily-a-pris ... ny-servis/ a prijde mi hodinova prace za 800,- velmi pekna, kdyz porovnam s ceskym servisem BMW, kde chteli 1600,- za hodinu.

Dekuji predem za odpovedi!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 14 čer 2011, 19:07 
Offline
Rada Starších
Uživatelský avatar

Registrován: 05 kvě 2008, 11:04
Příspěvky: 646
Bydliště: Beskydy - Rožnov p.R.
Zdarec,
mrkni na tento odkaz, zde se dočteš mnohé z toho, co tě zajímá ...
viewtopic.php?f=89&t=1763

píšou zde kluci, co jezdí po Praze denně :wink:

tožtak


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 14 čer 2011, 20:54 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 11 dub 2009, 22:17
Příspěvky: 174
Podobný otázky jsem měl i já před koupí JK a proto také svoje pocity a zkušenosti spojené s denodenním používáním popisuju viz odkaz Henryho

Na zkušenosti s Mini Cooperem bych se zase zeptal já...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 14 čer 2011, 22:05 
Offline
malej kecal

Registrován: 04 čer 2011, 11:15
Příspěvky: 2
Dr.Ti. píše:
Podobný otázky jsem měl i já před koupí JK a proto také svoje pocity a zkušenosti spojené s denodenním používáním popisuju viz odkaz Henryho

Na zkušenosti s Mini Cooperem bych se zase zeptal já...
Mini Cooper S .. 3 sezony , včetně zimy. samosvorný diferák, obsah 1,6 s kompresorem a 160 koní... Musím říct, že lepší sportovně laděné auto jsem nikdy neřídil. To auto má šmrnc, a čím víc mu šlapeš na krk, tím je lepší :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 15 čer 2011, 10:47 
Diky za odkaz , neco podobneho jsem tu hledal ale zrejme jsem slepej jak patrona a nevsiml si toho topicu.

Jeste bych se rad zeptal na ten servis, vyuzivate oficialni servis nebo vite o lepsim neautorizovanem?

K tomu Mini Cooperu. Mini je fajn do mesta, bohuzel ne na ceske silnice. Ja jezdim Cooper 1.6i bez turba. A tech 116 koniku a 85kw je na tohle auto i tak dost. Co je na Mini uzasne, krome toho ze to je podobna stylovka a snad se da rict i ikona jako Jeep Wrangler, je presnost rizeni a neskutecne dobre drzi stopu. Jizda v Mini pripomina motokaru

Auto bohuzel trpi na vymolech a dirach , co se tyce jizdnich vlastnosti.

Mini Cooper 1.6 do 2004:

+ motor Tritec BMW/Chrysler
+ dostatek OEM nahradnich dilu

- 5st. prevodovka Rover Midlands a spojkove lozisko ( v pripade problemu se spojkovym loziskem vyjde oprava na cca 1500, v pripade prevodovky Rover je to trochu horsi. Tyhle predovovky mely tendence odejit do vecnych lovist uz kolem 120tis km. Ale diky spouste fandum Mini po svete se da sehnat repasovana predovovka z UK za cca 8000, samotna prace v servisu pak na dalsich 6000.

_ oficialni servis, jak jsem se uz zminil oficialni servis me odradil cenou za praci/hod., kde pokud se nepletu v Inveltu chteji 1600 za hodinu. (Jen tak pro srovnani, pri dovolene v Italii ve slavnem Passo Dello Stelvio (ano to je Stelvio , kam jel Top Gear) se mi v nadmorske vysce 2400 nad morem rozbilo spinaci rele v zapalovani a byl jsem nucen nechat Minika odtahnout do nejblizsiho autorizovaneho servisu BMW v Bolzanu. Behem dvou dnu byl Mini opraven a vymenena i autobaterie, cena celkem za dily + praci 270 Euro, kdyz jsem se dotazoval v Inveltu v Praze na kolik by prisla oprava u nich , bylo mi receno 12000,- ....takze asi tak )


Sve Mini servisuji v neautorizovanem servisu, ktery se specializuje na BMW, Mini a byl mi doporucen pres Mini Cooper Klub.


Mini Cooper 1.6i /1.6 S od 2004

+ nova prevodovka 6st (pokud se nepletu uz je to Getrag)

- motor Prince uz je bohuzel z produkce PSA/BMW

Odkaz na cenik dilu BMW: http://www.realoem.com

Snad jsem ti poskytnul dostatek informaci, kdyby si mel jeste nejaky dotaz, klidne se ptej.

Diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 15 čer 2011, 19:58 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
Pokud auto chceš koupit funglovku,tak budeš muset kvůli zárukám do autorizovanýho. Já s místním na CFhodově nikdyx neměl problém ale byl jsem tam jen úpárkrát a jen na diagnostice. Bohužel,mb je už vyhání a všechny servisy Jeep-Chrysler budou v síti Fiat.Jak to bude fachčit,asi nikdo netuší.

Naštěstí Jeep a Wrangler speciálně,žádný nutný servis nepotřebuje :todáš: :todáš:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 15 čer 2011, 20:33 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 11 dub 2009, 22:17
Příspěvky: 174
1.JK mám zakoupen jako nový vůz se zárukou 2 roky, takže servisuju pouze u prodejce OV-Vítkovice-Jeep,Rudná ul. Cena práce je nižší,než 1600 u BMW, ovšem to není podstatný,důležitější je kvalita výrobku,tedy počet oprav,který dělají nákladovou položku. JK zatím díkybohu žádný závady nemá, nějaké ty mouchy jsou obecně popisované, dost bude záležet na způsobu používání a zacházení s autem, věřím,že já při svým způsobu provozování a svým vztahu k autům obecně a s trochou toho štěstí vydržím bez vážnějších oprav. Jediný,co jsem udělal ihned po koupi, je nástřik dutin a podvozku...sice prý Jeepy nerezaví,ale já se přesvědčil o opaku.Krom drobných kosmetických retuší jsem více do vozu neinvestoval,není ani potřeba,nemíním ho přetvářet do podoby expedičních kousků,nevyužil bych to a není to můj krajíc chleba. Tím drncáním po D1 díky pevným nápravám se nenech odradit, není to tak hrozný a nakonec delší Unlimited by mohl mít lepší tolerancí nerovností.
2. Srovnání Wranglera a Mini jako "stylovky" beru, proto píšu,že mne Mini zajímá,konkrétněji Countryman, který považuju za designově zdařilejší,než jeho "ponorkovitě " vypadajícího konkurenta BMW X1. Předpokládám u něj větší odolnost právě těch nerovností. Zřejmě majitelů nebude ještě mnoho a tím i zkušeností,ale z dojmů,které popsali právě členové Cooper Clubu při předváděčce,to musí být srdcovka na první pohled.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 15 čer 2011, 21:04 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
No jo Tome,ty by sis ale musel pořídit Mini s pořádným šíbrem .Zase bys nepotřeboval čistá čelní sklo. Koukal bys tou střechou. :cheche: :cheche:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 15 čer 2011, 21:15 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 11 dub 2009, 22:17
Příspěvky: 174
Fakt je to tak malý? Ten Countryman mi zas tak malý auto nepříjde. Minulou So jsem projížděl Čeladnou zde v Beskydech a potkal jsem asi 3 mini za sebou, snad náhoda, snad nějaký jejich Sraz,ale podstatný je,že střecha toho Mini byla opticky v úrovni mých kol, tak nevím, nevím,jak bych se tam soukal...jedině snad ten Countryman... :dr: Tím nechci říci,že uvažuji o změně :cheche:
JK je jedinečný auto,plně mě vyhovující,na každým autě, co jsem měl, jsem našel něco špatnýho,co nakonec rozhodlo o prodeji,v případě JK jsem ale schopen a ochoten toho nejvíce odpustit... :todáš:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 02 lis 2011, 00:18 
Offline
malej kecal

Registrován: 31 říj 2011, 23:43
Příspěvky: 14
Zdravím offroaďákov. Chcel by som sa Vás opýtať na Váš názor používať Wrangler na každý deň, t.j. na dochádzanie do práce 20 km tam a 20 km späť. Mal by to byť Wrangler TJ motorizáciu by som si nechal poradiť, nakoľko to bude asi 70% cesta a 30% terén. Možno by stačila aj 2,5 benzín, určite to chcem dať časom prerobiť na LPG. Tiež to chcem aspoň trocha zodvihnúť a dať tam väčšie pneu, nič však extrémne. Čo by ste povedali na tieto kúsky:
http://jeep-wrangler.autobazar.eu/25-id2837009.html
http://jeep-wrangler.autobazar.eu/40-sp ... 65795.html
http://jeep-wrangler.autobazar.eu/40-sp ... 48557.html
Wrangler je môj sen už dlhšiu dobu a bolo by to druhé auto do rodiny. Určite to nebude také komfortné vozenie po asfaltke ako na nejakom hatchbacku ale to auto má svoj image a charizmu a to zatieňuje jeho menší komfort.
Taktiež sa mi páčia tieto stroje ktoré sú ponúkané tu na bazáre:
http://www.jeepwrangler.cz/bazarek/quido/index.html
viewtopic.php?f=70&t=1804 - tento je však už trocha cez rozpočet.
A ešte otázka, či je markantný rozdiel v r.v. 1997 a 2002


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 02 lis 2011, 13:18 
Offline
Soptík
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2009, 17:38
Příspěvky: 786
Bydliště: Kladno
Doporučuji 4 litr. Spotřeba je +- stejná,ale pocit z jízdy jiný. Pokud budeš brát s většíma kolama zjisti jaké jsou diferenciály.
Já koupil Saharu na 31" kolech a s diferenciály 3.07 se moc nesvezu,chce to 4.10 a více. Jinak přeji šťastnou ruku.
A vítám tě mezi podobně postiženými :cheche:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 02 lis 2011, 16:17 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 11 dub 2009, 22:17
Příspěvky: 174
Wrangler pro každodenní ježdění...to je mi nějaký povědomý,kdo to tu téma jen dal... :redface:
JK :cigarko: je pro tento účel vhodný,byť Offroad,chová se na silnici jako SUV a pocitově i komfort za jízdy v kabině kategorii SUV odpovídá. U TJ :hopsa: je především vyšší hlučnost v kabině,subj. o něco méně místa , spartánčtější interiér,ale nejpodstatnější pro pohodovou jízdu je motorizace. Já měl 2,5 a s převody 3,7 to bylo trápení,kdejaký kopec mě zpomalil,po změně na 4,1 to bylo kapánek lepší,ale kluci s 4,0 mi vždy ujížděli. Spotřeba motoru 2,5 se pohybovala kolem 10 litrů v běžným silničním provozu. Takže závěrem k TJ, doporučuji Saharu s motorem 4,0 a rok výroby 04-06. Abych nezapomněl, existuje ještě možnost motorizace 2,4 s 6st Man, která je zajímavá výkonným a úsporným motorem, to taky stojí za úvahu. :tožvitaj:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 02 lis 2011, 17:59 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2010, 01:13
Příspěvky: 348
Bydliště: Olomouc
Ten co popisuješ že je přes rozpočet, je taky ale už částečně upravený.
viewtopic.php?f=70&t=1804
Každej kdo tyhle auta má a udělá úpravy do toho začne sypat peníze, tak že není až tak rozdíl jestli koupíš za 200 a pak 50 dáš, nebo koupíš auto za 250 který prošlo změnama o kterých jsi mluvil že hodláš dělat.
2,5 ka je možná slabší pro 4 lidi, zahrádku a zátěž, ale když už tam jsou převody 4,11 je to zase jinde.
4 litrovej automat je dobrej a i v terénu pohodlnej na řízení, ale 2,5 ku s převodama 4,11 bych nezatracoval.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 02 lis 2011, 18:39 
Offline
Rada Starších
Uživatelský avatar

Registrován: 05 kvě 2008, 11:04
Příspěvky: 646
Bydliště: Beskydy - Rožnov p.R.
Zdarec,
pokud mohu taky něco, musím souhlasit s Radkem ... a třeba zde http://www.jeepwrangler.cz/bazarek/henry/index.html splňuje přesně to, co píše :todáš:
A je to bez starostí a odzkoušené :wink:

tožtak


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uvaha o koupi Jeep Wrangler
Nový příspěvekNapsal: 02 lis 2011, 19:47 
Offline
hodně velkej kecal

Registrován: 11 dub 2009, 22:17
Příspěvky: 174
blastrik píše....Zdravím offroaďákov. Chcel by som sa Vás opýtať na Váš názor používať Wrangler na každý deň, t.j. na dochádzanie do práce 20 km tam a 20 km späť. Mal by to byť Wrangler TJ motorizáciu by som si nechal poradiť, nakoľko to bude asi 70% cesta a 30% terén. Možno by stačila aj 2,5 benzín, určite to chcem dať časom prerobiť na LPG. Tiež to chcem aspoň trocha zodvihnúť a dať tam väčšie pneu, nič však extrémne.

Používání auta: na dojíždění do práce....tzn denně studené starty, couračky po městě,parkování v městě,větší pravděpodobnost poškození,zcizení....komfort není tak důležitý, na krátkou vzd. se dá leccos vydržet,do města lepčí kraťas,který se líp vytočí,lepší benzínový motor,lépe Hardttop,doporučuji zabezpečení,vhodné je i zvážit nezávislý topení
Typ komunikace: zřejmě silnice,není jasno,zda okreska, rychlostní komunikace,či dálnice, není jasné kolik z toho bude městský provoz, 30% terén-cestou do práce? z práce? anebo jen tak občas,bude to lehký terén nebo náročný terén?....pro okresky a město,nakonec i ten terén stačí 2,5, pokud bude st. převod 4,11 tak postačí určitě,když se to nepřežene s velikostí kol, bude-li převažovat přesun po dálnici a je-li pán trochu sportovního ducha,rozhodně motor 4,0
Spotřeba: 2,5 po těch okreskách,když se nehoní , tak do 10 se vlezeš, na dálnici a v terénu se spotřeba srovnává s 4,0,ale výkon nikoliv. LPG se mi nějak ekluje,jedině snad toroidní nádrž,ale mít v kufírku nějaký válec se mi nelíbí.
Mé doporučení 4,0 verze Sahara ročník 04-06 zůstává,nicméně Henrym inzerovaná 2,5 je ve výborném stavu a se spoustou vychytávek.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz