Jeep Wrangler Club Czech Republic


fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
Právě je 21 srp 2018, 08:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 24 zář 2012, 12:15 
Zdravim všechny wrangláře :-) chtěl bych vás poprosit zjišťuju pár věci za otce celý život si přeje Jeepa co jsem projížděl inzeráty ceny jsou krásné dokonce i za upravené modely akorát by mě zajímalo jak moc jen nákladný servis u takového auta spíše jestli se daj schánět díly a jestli neni servis nějak moc složitý :-) dal jestli by jste mi poradili na co si u takovýho auta dávat pozor při koupi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 24 zář 2012, 13:09 
Tak už jsme něco tady našel ve foru ale nikde jsem se nedočetl jak je to s nahradníma dílama a servisem :-) např tady mě fascinuje cena http://www.sauto.cz/osobni/detail/jeep/ ... oFrom=list


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 24 zář 2012, 21:04 
Offline
fórový prudič

Registrován: 04 bře 2007, 00:55
Příspěvky: 272
Bydliště: Brno
Zdravím - takové auto mám z r 92. Jsem ale uživatel, ne odborník, proto jen povrchní glosy.
Díly jsou. Servis jsem moc nepotřeboval. Asi se tam nemá co pokazit. Neučtují moc peněz 200 - 350Kč za hodinu. Ale do průměrných časů na opravu se nevešli v opravně nikdy.

Před koupí mě varovali, ať neberu auto s karburátorem, že nejde seřídít. Kup se vstřiky. Raděj 4 litrový obsah. Auto nemá aerodynamiku. Tento typ má eliptické pružiny, takže by se asi pan otec uskákal. Zvaž, jestli nekoupit vyšší typ s vinutými pružinami.

Cena toho co ukazuješ, když je bez úprav a bez doplňků se mi zdá běžná.

K projetí v Brně možné po dohodě.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 25 zář 2012, 12:07 
Jak je to s tímto modelem? http://www.sauto.cz/osobni/detail/jeep/ ... oFrom=list jak poznám jestli to má karburátor jsem opravodová laijk :-( a nerozumim těm pružinám :-) mooc děkuju za rady


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 25 zář 2012, 17:09 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
V celku udržovanej ale ta HiFi to je děs-běs!! Píše,že je to 86 a čtyřlitr,což je blbost. Až do roku 91 to byly 4,2 . Taky tenhle motor je v karburátoru,Až čtyřlitry byly s EFI.

YJ -86-95 , mají heranatý světlomety a podvozek je nalistovejch perech .To je nejmíň pohodlná varianta. Ty auta tak jsou často dost zrezlý,hlavně na rámu

TJ - 97-06 , mají už zase kulatý světlomety a podvozek je navinutejch pružinách.Diametrálně jiná kultůra ježdění a auto se dá už i používat na denní ježdění. Tenhle podvozek je i flexibilnější v terénu

více a vlastně skoro vše máš o Wranglerech tady:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Wrangler#Powertrain


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 25 zář 2012, 18:12 
Super děkuju za info volal jsem na inzerát a prý tam je opravdu 4.0 ňaký vstřik který žere ňákých těch 10l a ne 25l jako ta 4.2. Je to ňáký repasovaný který se dává do veteránů. Ale podvozek je ten tvrdý jak jste říkal.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 25 zář 2012, 19:56 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2008, 20:37
Příspěvky: 1454
Bydliště: Praha
No tak je tam buď vyměněný motor za čtyřlitr,což může bejt problém na evidenčce a nebo ten 4,2 je doplněn, místo karburátoru,za EFI.Konverzní sada na to existuje. V každým případě,do r.91 nebyl ve Wrangleru čtyřlitr ale 4,2L.

Za deset nepojede 4,0L ani s deseti vztřikováním ,budeš rád,když to bude jezdit pod patnáct. Na druhou stranu ta 4,2,je-li v pořádku,tak přes dvacet taky nejezdí.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 25 zář 2012, 23:18 
Offline
hodně velkej kecal
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2007, 21:13
Příspěvky: 502
Bydliště: Havlíčkův Brod
Je to tak jak rika harley :todáš: :todáš:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nováček amater
Nový příspěvekNapsal: 26 zář 2012, 10:49 
Dobrý vědět :-) osobně bych teda do toho dal¨hned Lpgčko i když vim že je tady asi hodně lidí proti ale mam Audinu v 3.0 lpg tam ma přes rok a jsem stim neskutečně spokojený beru za 15kč litr a výkon mi příde úplně stejný až na pár cukanců :-)


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz